.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک کیلومتر از چهار خطه کردن محور هراز با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید
با حضور وزیر راه و شهرسازی یک کیلومتر دیگر از طرح ملی چهار خطه کردن محور هراز اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش شمال نیوز، با حضور عباس آخوندی یک کیلومتر از طرح ملی چهارخطه کردن محور هراز در بخش لاریجان شهرستان آمل اجرا و به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این آئین قاسم رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی آمل با اشاره به بهره‌برداری رسیدن این طرح، اظهار کرد: اجرای این طرح ملی از سال 89 با اعتبارهای ملی و به طول 101 کیلومتر آغاز شد.

وی با بیان اینکه این طرح در سه فاز اجرایی شد، تصریح کرد: بر اساس برآورد صورت گرفته تاکنون حدود 47 کیلومتر از این محور به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل خاطرنشان کرد: در همین راستا و در اجرای این طرح، حدود 1.5 کیلومتر از منطقه پلور تا آبشار این منطقه با هزینه‌ای بیش از 350 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

رمضانی افزود: تونل آبشار پلور با احتساب کالری 1063 متر و دسترسی دو طرف تونل 370 متر ورودی و خروجی ساخته شد و در این طرح حفاری طاق این تونل 601 متر، کف برداری 3 متر، عرض تونل 12.5 متر، عرض سواره رو 9.3 متر و عرض کانال هدایت آب در دو سمت تونل به صورت ارتفاع چراغ‌های تونل تا سطح آسفالت 5.7 متر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با 52.2 درصد پیشرفت فیزیکی بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در اوایل سال 97 به طور کلی به بهره‌برداری می‌رسد. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.